sobota 28. augusta 2010

Sme späť!

Po mesiaci sa mi podarilo konečne rozchodiť foťák ktorý som ráčila šmariť o zem (nechtiac, pochopiteľne..) takže môžem veselo prispievať, hurá! :)
A hneď sa aj musím pochváliť svojim výtvorom, ktorý som odkukala od Judy Aldridge. Jej blog a blog jej dcéry Jane sledujem a nemôžem si pomôcť, nikde inde nenachádzam toľko krásnych vecí pokope. Keď raz budem veľká, chcem aby môj blog vyzeral aspoň trochu ako ten Judin.
Ale o inom som chcela. Zase raz som piekla a vyšlo z toho toto. Dámy a páni, pomarančovo mandľové biscotti:

Recept na ne nájdete na tejto stránke.
Je to super ízy pízy. Ja som dala menej oleja ako je v recepte a namiesto mandľovej esencie som použila amaretto. Fungovalo to. Tá "all purpose flour" je po našom polohrubá múka, ale mne to nedalo a zmiešala som ju 1:1 s hladkou. Zmiešate suché prísady, pridáte mokré, zamiešate a vymiesite cesto. To rozdeľte na dve rovnaké časti a ušúľajte z nich dva šúľky dlhé ako plech. Plech by mal byť vymazaný a vysypaný, mne sa nechcelo a dala som pod to pečiaci papier a fungovalo to. Šúľky následne rozcapkajte na hrúbku cca 2 cm. Šup s tým do trúby na 25 minút. Nakrájajte na 1cm plátky, rozložte po plechu a pečte zhruba 5-7 minút z každej strany, ak máte mriežku, azda by to šlo aj bez otáčania. Druhé pečenie im dá nádhernú zlatistú farbu a konzistenciu keksov. Testovala som túto verziu na svojich kamarátoch a všetci sa zhodli, že k čaju alebo káve by boli naozaj skvelé. Už sa nemôžem dočkať, kedy vyskúšam nejakú inú kombináciu chutí! Poškuľujem po limetkových, alebo na vianoce chcem skúsiť škoricovo-klinčekovo-pomarančové. Uvidíme :)


Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...