utorok 16. marca 2010

Are You frenchpressed?

Nedávno som na Cuketkovom blogu našla článok, resp. video, v ktorom účinkuje cafffeteria alebo ak chcete, frenchpress. Toto:


Taliani majú svoje espresso, ktoré je založené na rýchlom pretlačení vody cez namletú kávu a francúzi majú takéto paherečky, kde sa káva pasíruje cez vodu, kde je možné pripraviť kávu s chuťou turka, ale bez spodku/chlpov/lógru. Ja som tento vynález objavila niekedy v období strednej školy, keď som začala prichádzať na to, že Neskou sa kávičkovanie zďaleka nekončí a že sa na to dá ísť oveľa rafinovanejšie. Fakt, že sa s caffeteriou poznáme už dlho potvrdzuje aj bilancia: 3 rozbité 500 ml a jedna 200 ml...A pravdupovediac, v mojom okolí som ešte nenašla osobu, ktorá by frenchpress poznala, či nedajbože pochopila jeho obsluhu. BTW, návod uvidíte v Cuketkovom videu. 

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...