pondelok 26. decembra 2011

Chcem, chcem, chcem!

Roním sliny nad touto knižkou. Je to český preklad, takže je tu nádej, že to bude čitateľné, nie ako tuto nedávno jeho kolegyňa Nigella.



Bola by to škoda, lebo Jamieho mám rada a nemám doma ani jednu jeho knižku (no a čo, kameňujte ma) a ukážky z knihy vyzerajú vjééélice fajnéé. Novoročné predsavzatie: zohnať!!!!



P.S: v stredu mám meniny, keby niečo ;-)

3 komentáre:

  1. ahoj :-) a proč si tedy knížky raději nekupuješ v originále? Třebas zrovna toho Jamieho ;-) Český překlad Vánoc s Nigellou je celkem obstojný, anglickou knihu jsem neviděla, tak nemohu posoudit, ale povětšinou je ta originální lepší ;-)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. čauko :)Nigellu som dostala do daru, takže tam som nemala na výber :) A Jamie ani v slovenčine nie je, ale český preklad je vraj fajn, tak do toho by som išla. Teda asi.

      Odstrániť
  2. preklad je OK a kniha celkovo skvelá, páči sa mi oveľa viac ako všetky ostatné jamieho knihy, táto jediná od neho ma zatiaľ presvedčila, aby som si ju "pořídila" aj domov

    OdpovedaťOdstrániť

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...