utorok 6. decembra 2011

Mikulášsky obed

Mikuláš chodil aj u nás a nenechal nám darčeky v čižmičkách, ale na tanieri.



Pečenú maslovú tekvicu od Nigelly (to preexponované je gorgonzola) a steak z írskej roštenky. Sviečková to síce nie je, ale taky dobrý.

Potrebujeme:
1 maslovú tekvicu, to je toto
3 stonky tymiánu
olivový olej
pekanové orechy, za hrsť
gorgonzolu alebo iný podobný modrý syr

Tekvicu umyjeme a nakrájame na približne rovnaké kúsky. Semiačka odložíme na zasadenie.



Rúru si predhrejte na cca 200 stupňov. Tekvičky dáme na plech, popolievamie oliváčom a posypeme tymiánom. Nesolíme ani nekoreníme, šup s tým do trúby.



pečieme cca 40 minút, do zmäknutia. Počas pečenia môžeme obracať, aby sa opiekli po všetkých stránkach. 5 minút pred koncom pečenia posypeme orechami, tie nesekáme ani nič. Pred podávaním na to pomrvíme gorgonzolu, podľa chuti.  Postup na steak už poznáte. Dobrú chuť.

3 komentáre:

  1. Tak toto je presne podla mojej chuti! ja by som si kvoli tejto tekvicke dala aj do kolena vrtat ;))) prave vcera som si jednu kupila a uz netrpezlivo caka na svoj osud...

    OdpovedaťOdstrániť
  2. spodna foto je ok (a keby bola kolmo zhora bola by to zaujimava mozaika)
    ivanes

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Mám aj kolmo zhora. možno urobím update :)

    OdpovedaťOdstrániť

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...