pondelok 5. decembra 2011

Oznam

Chcem sa poďakovať všetkým Vám, ktorí ste si pridali môj blog medzi sledované. Veľmi ma to teší a vážim si to.
Ešte jednu vec som chcela, a síce to, že odteraz budete mať tú česť vídavať moje recepty aj na stránke www.receptiky.sk. Rozhodla som sa, že tento blog bude primárne slúžiť ako osvetový potrál, kde nájdete užitočné informácie, aby ste sa vedeli vyhnúť blafom a prípadne sa aj niečo naučili.
Samozrejme, obľúbená frflacia rubrika ostáva, a vďaka Vašej spolupráci sa môže rozrastať.
Stačí, ak mi na môj e-mail pošlete fotku, nejakého strašného stravovacieho omylu, ekologickej katastrofy na tanieri, alebo obyčajného blafu, ktorý ste niekde videli, či dostali. Môžete pripojiť krátky komentár a popis, naopak MUSÍTE uviesť zdroj fotografie -ak ste to fotili vy, alebo váš kamarát, uveďte meno, ak ste to našli na nete, tak pripojte link. Zatiaľ máme príjem na eve@centrum.sk, v prípade väčšieho záujmu zriadime novú adresu;  twitteristi môžu fotku tvítnuť na môj účet @SuperEditrix.
Dúfam, že spoločne nájdeme cestu k osvieteniu!

Spread the knowledge!

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...