streda 21. marca 2012

Nosíte fertuchu?

Inšpiroval ma článok protivnej blondýny o zásterách Jessie Steele a napadlo mi, že ktorý pako dnes ešte nosí po kuchyni zásteru? Teda okrem mňa, pravdaže. Keď sa pozerám na ponuku jessiesteele.com, taká zástera, ktorá by dotvorila môj štandardný look Dity Von Teese v kuchyni, by sa mi naozaj hodila. Moja fertucha je červená s logom istej bankovej inštitúcie, ktorá mi ju oňahdy podarovala.

Slúži mi, ako všetky bežné zástery, na to, aby som si svoje oblečenie nepokydala. Totiž, musím sa priznať, ja som strašné prasa, čo sa týka varenia. Po mojom nájazde ostávajú v drese konštrukcie z riadov popierajúce gravitáciu, všade je nasypaná múka, strúhanka, bylinky a vôbec všetko, čo sa dá rozsypať, aj to, čo sa rozsypať nedá. Zástera pomáha ušetriť tohto procesu aj oblečenie, preto chudera aj tak vyzerá. U mňa to teda nie je otázka estetiky, ale skôr funkčnosti.
Ale čo vy? Pášete si fertuchu na ozdobu, alebo sa iba nechcete zasviniť? Alebo varíte bez ochrany?

Mimochodom, potrebujem túto.

4 komentáre:

  1. ako keby som seba videla (hlavne ten drez, no) Ja mam zastery dve a obe su plne vyuzite (rozumej zasvinene) niekedy aj počaj jedného varenia :)
    Dobré čítanie, tento blog :)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. joj, mne sa tiež zapáčili, až moc ... už som dumala, že by som si niečo takéto ženské aj ušila, resp. dala ušiť .. :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Presne to ma prvé napadlo- že by som poprosila mamku, či by mi niečo také neušila, veď zástera je hotová za pár minút a aj materiál vyjde lacno :) kebyže mám stroj, ušijem si aj sama.

      Odstrániť
  3. Nie si sama. My máme doma dve (obe manželove, lebo on je u nás kuchár). A keďže ja som nezmar a rada upratujem vo veciach v ktorých chodím do práce a o varení to platí samozrejme tiež, donútil ma ich manžel nosiť :-))) Ale našťastie nemáme žiadne tie, čo človek bežne dostane s vyšportovaným telom a pod. :-)))
    A jedna je priamo z Ríma :-)

    OdpovedaťOdstrániť

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...