pondelok 6. júna 2011

Nanovo

Rozhodla som sa tento blog obnoviť, a to hneď z niekoľkých dôvodov. Po prvé, mám nový foťák (díky, mami :)) a po druhé, mám omnoho viac času ako doteraz. Plus, ako pridaná hodnota slúži fakt, že keď som definitívne uzavrela svoju študentskú kariéru, potrebujem sa posunúť niekam ďalej a popri hľadaní práce sa venovať niečomu, nejakému projektu, ktorý mi nielen vyplní voľno ale pomôže mi konečne sa naučiť písať (teda dúfam).
A aby ste mi verili, že nekecám, hneď z voleja niekoľko skúšobných jarno-letných záhradných fotiek s mojim novým Fuji 2500HD, ktorý zatiaľ nemá meno, takže do komentov prijímam aj návrhy.







toto budú lieskové orechy :)


a toto je zase tymián v kvetináči, kúpený v Trnave za 30 centov. No nekúp to!




2 komentáre:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...