piatok 24. februára 2012

Epic fail

Ja viem, že hoci sa vám pri slove blaf skrúcajú útroby, v kútiku dušičiek čakáte, koho vysmejeme najbližšie, všakže? Dnes to bude, takpovediac pekelná klasika. Amaterizmus, lacnota a absolútna absencia kreativity v štýle "čobystechcelizatieprachy?". Nechýba ani jeden pekelný atribút- kuracie prsia, vysmážanie, obloha, ani výron kreativity zhmotnený v cesnakové cestíčko. Dúfam, že aspoň tá kaša nebola z prášku, ak bola súčasť meníčka.
Miesto fotenia: Brno, takže my sme v bezpečí ;-)


Fotku mi poslal kamarát Vlado, ktorého touto cestou pozdravujem a dávam ho za príklad všetkým vám, ktorí máte vo foťákoch obrázky hnusobstiev a ešte ste mi ich neposlali. Tak šup šup, lemry, budem vás čakať na sladkovska.ivka@gmail.com. Pokračuje autor fotky osobne:

"Posielam moju trošku do fuj-mlyna, ktorú som na vlastné oči videl (našťastie len videl) pred pár dňami na obede. Kolegyňa si cez zaslúženú obedňajšiu prestávku v novej, nevyskúšanej reštaurácii objednala, prosím pekne, kuracie prsíčka v cesnakovom cestíčku a dostala zmutovanú bahubu, viď obrázok. Masťou (ja tuším lacný olej, pozn. ed.) kvapkajúce "cestíčko" zaberalo celú plochu taniera, pričom mäsová výplň tvorila skutočne len ten viditeľný hrb uprostred tej nepríjemnej paródie na rakovinou postihnutý lopúch. Chuť vraj zodpovedala výzoru, bohužiaľ/našťastie nedokážem osobne svedčiť. Ja som si z ich bohatého menu vybral "diabolský biftek", čo bola nejaká tesco fašírka zohriata s lečom. Prúser sám o sebe, ale vyššie uvedený fail to tak zatienil, že som nevládal urobiť fotodokumenáciu. a bol som fakt hladný."


Ale aby sme iba nedržkovali, povieme si, čo je na tom vlastne také zlé. V prvom rade, rezeň buď nie je naklepaný, alebo je ozaj miniatúrny. Som za druhú možnosť, lebo v každej retardovanej vývarovni vám ešte aj ten poondiaty kurací separát naklepú na hrúbku hajzelpapiera, lebo potom vyzerá väčší, a na veľkosti záleží (podstatná je hrúbka, vieme???), pokiaľ ide o rezeň, samozrejme.
Druhá vec. Cestíčko, či čo to je, bolo evidentne riedke, a mäso nebolo predtým obalené v múke alebo škrobe. Tento jav, teda cestíčko rozkydnuté na celú šírku taniera, je možné pozorovať, ak má "kuchár" snahu napatlať tam toho čo možno najviac. To množstvo ale ani bohovi nechce držať, tak sa rozpľajzne až tam, kam dočiahne. Okrem toho, cesnak nemá rád vysoké teploty, takže by som ho neodporúčala do vrchného obalu, lebo zhorkne,skôr by som ho použila na marinádu, keď už teda. A okrem toho sa mi to vidí ešte aj akési bledé.

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...