nedeľa 5. februára 2012

Varovanie pre spotrebiteľov II.

Nájdite na obrázku jednu znepokojujúcu vec.



Nič? Tak ešte raz:



furt ništ?









Ale čo, hlavne že je to ryba, tým pádom je to zdravé. Že to prišlo odkiaľsi z amazonského pralesa, a nie z rybníka za rohom, je nepodstatné, že.

Aj to, že je pstruh tradičná slovenská ryba, je detail.

Na pstruha mal chuť môj kolega (ten, čo bol v Hong Kongu) ktorý mi s od jedu roztraseným hlasom poslal túto fotku. A to som si myslela, že ma už dnes nemá čo šoknúť.
"Pstruh cestoval do mojej tlamy 11 278 kilometrov??" citujem zdroj.  "Považujem to za choré a absurdné. Dovážať tradičnú riečnu sladkovodnú rybu z PERU považujem za väčšie gastro -a- market absurdum ako čínsky cesnak."
Chudák ohejtovaný pstruh za nič nemôže, môže za to Jednota, ktorá sa hrdí tým, že predáva najlepšie domáce potraviny.

Pche.

"Zachranil som to citrónom, olivovým olejom, tymiánom, rozmarínom a maslom." No chvalabohu, že všetko dobre dopadlo. "Ale aj tak, keď som to zajedal mrkvovo- zelerovo- zemiakovým pyré, videl som pred sebou peruánskeho náčelníka Guhuhuru." 

Zaprisahávam vás, milí moji kolegovia, dobrým žrádlom fascinovaní, že budete čítať obaly a etikety, aby ste sa vyhli neuváženým nákupom. Tých pár ušetrených centov sa vám nepríjemne vráti a verte, že to JE poznať.

3 komentáre:

  1. To som teda v soku!!! Pstruh z Peru!!!! Naozaj, to uz ani pravda nemoze byt...smutne!!! Jednota uplne klesla v mojich ociach, tymto padom. A cinsky cesnak, to je kapitola sama o sebe, nechutne, inak sa to uz ani nazvat neda a cesnak uz vobec nie ;o(

    OdpovedaťOdstrániť
  2. celé zle, fuj, inak, sme poctivo začali čítať etikety, výrobcov a nakupujeme v jednom obchode dlhšie ako dochodci .... to je humus co sa da vsetko v obchodoch najst, a v malom meste najst slovensku zeleninu, ovocie zázrak! aspon ceský cesnak? ha ha

    OdpovedaťOdstrániť
  3. No presne! človek už fakt nemôže ničomu veriť! Aspoň keby mohol zakotviť pri obľúbenej značke, ale ani tam už nemám istotu. Jedine čítať etikety. Je to škoda.

    OdpovedaťOdstrániť

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...